• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Pakket is niet bezorgd/compleet

Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…

… PostNL niet is langsgekomen
Klik bij Mijn Bestellingen op 'bekijken'. Je kunt hier de status van je pakket bekijken. Als je bestelling met een track & trace is verzonden kan je in de bevestigingsmail kijken waar de postbode zich bevindt. Kan je de status van je bestelling niet zien? Neem dan contact met PostNL op. 

Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren. 

... je pakket niet compleet is
Het categorie 1 vuurwerk, de noodsignalen en al het veiligheidslont wordt altijd apart verzonden. Geen zorgen dus, dit komt er nog aan!

Indien je andere artikel(en) mist dan is er helaas wat fout gegaan. Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is, dit kan via Mijn Tickets. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die je via Mijn Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van je account. 

Vaak zijn bestellingen helaas vertraagd bij PostNL. Bekijk hiervoor Waarom duurt mijn bestelling langer dan normaal?